Magazin on-line, e-commerce, vanzari directe online

Dezvoltarea unui magazin on-line este unul dintre cele mai solicitate, dar si solicitante servicii in industria dezvoltarii site-urilor web. Cererea din ce in ce mai mare pentru realizarea de magazine on-line se datoreaza cresterii interesului utilizatorilor de Internet pentru cumparaturile on-line, dar si cresterii increderii consumatorilor in acest tip de serviciu. Aparitia a tot mai multe metode de plata on-line (plata cu card-ul, plata prin PayPal si alte servicii de acest gen) fac shopping-ul on-line din ce in ce mai accesibil si rapid. Este de ajuns sa faci cateva cumparaturi on-line si deja magazinul on-line devine o metoda comuna de a face cumparaturi pentru multi utilizatori de Internet

Un magazin online pe Internet va permite sa vindeti produse, direct catre cumparatorii finali sau catre distribuitori fara a avea un magazin clasic. Va oferim un magazin deschis non-stop, cu destul spatiu cat sa incapa spre prezentare toate produsele dumneavoastra si care poate primi oricati vizitatori si clienti in acelasi timp

IRDA Systems va livreaza magazinul on-line "la cheie". Proiectele noastre, realizate de la zero pentru fiecare client, prezinta intr-o maniera eficienta si atractiva produsele dumneavoastra conducand clientul catre o comanda finala. Dumneavoastra nu va ramane decat sa aprovizionati magazinul cu produse si sa faceti livrarile.

Obiectivul principal al unui magazin on-line este sa vanda direct produse si servicii. De aceea, o aplicatie software de acest fel poseda un mecanism de "cos de cumparaturi" integrat cu software-ul de contabilitate astfel incat preturile si stocurile sa se refelecte in timp real si in magazinul on-line.

Fiecare produs de pe site poate fi prezentat extrem de detaliat cu oricate imagini, caracteristici si parametri, descriere, clip video etc. Acelasi lucru se poate face si pentru categoriile si subcategoriile catalogului de produse.

Etapele dezvoltarii unui magazin on-line

  • 1. Analiza proiectului (livrarea de documente descriptive).
  • 2. Design-ul grafic (pentru homepage, lista produse, detalii produs).
  • 3. Programarea efectiva si crearea bazei de date.
  • 4. Introducerea datelor de test si testarea aplicatiei.
  • 5. Inscrierea si optimizarea pentru motoare de cautare.
  • 6. Lansarea in productie, monitorizare, fine-tunning.

Modulele standard ale unui magazin online sunt:

1. Catalogul de produse si servicii.

  • Sistem flexibil de categorizare: numar nelimitate de categorii, subcategorii si asocieri de produse.
  • Numar nelimitat de produse aflate in diferite stari: activ, inactiv, arhivat etc.
  • Posibilitatea de a adauga simplu, un numar nelimitat de imagini descriptive pentru un produs.
  • Produse noi, produse la promotie etc.
  • Numar nelimitat de parametri si caracteristici descriptive asociate la nivel de categorie si de produs.
  • Sistem de acordare de note/stele de catre utilizatori unui produs.
  • Sistem de comentarii si feedback-uri ale utilizatorilor la nivel de produs sau magazin.
  • Filtrarea dupa diferite criterii (producator, gama, parametri, pret, stoc etc)

2. Sistem de inregistrare a utilizatorilor.

  • Chestionar de inregistrare a unui utilizator nou.
  • Posibilitatea utilizatorului de a-si edita profilul.
  • Istoricul comenzilor cu starea fiecareia (primita/in procesare/onorata/anulata).
  • Recuperarea automata a datelor de autentificare.

3. Functionarea "cosului de cumparaturi" si finalizarea comenzii.

  • Utilizatorul are posibilitatea sa adauge rapid produse in "cosul de cumparaturi".
  • Editarea/Stergerea produselor din "cos" este de asemenea foarte facila.
  • Finalizarea comenzii cu multiple optiuni de facturare/plata/livrare.
  • Vizualizarea in timp real a starilor comenzii (citita/procesata/trimisa/onorata/anulata).

4. Functionalitati suplimentare.

  • Diferite metode de plata, insotite de discount-uri daca e cazul (ramburs/avans prin banca/on-line/PayPal).
  • Selectarea modalitatii de plata, impreuna cu un calcul al costurilor de transport.
  • Sistem flexibil de versiuni de limba si monede de calcul al pretului.

5. Modul de import preturi si stocuri din alte aplicatii software sau fisiere tabelare (Excel/CSV etc).

Magazinul on-line include un modul complex de administrare (CMS - Content Management System) care permite un management total al informatiilor prezentate catre utilizatorul final cu un consum minim de timp si bani.

Modulul de administrare este compus din mai multe sectiuni:

  • administrarea catalogului de categorii si produse.
  • editarea preturilor si a stocurilor in format tabelar.
  • managementul utilizatorilor inregistrati (inclusiv acordare de discount personalizat).
  • setarea a diferite informatii si texte statice ("despre magazin", date de contact, curs valutar etc)

Daca pachetul standard nu satisface in totalitate necesitatile dumneavoastra, contactati-ne pentru a va face o oferta personalizata.

In general, timpul de executie este de 20-30 de zile lucratoare (pentru toate etapele prezentate mai sus).

Echipa IRDA Systems poate suplimenta pachetul standard cu alte module si sectiuni:

  • Zona de stiri/noutati/evenimente.
  • Sistem de inscriere la newsletter.
  • Modul de cautare in site (simpla si/sau avansata).
  • Management de bannere si reclame platite (Google AdSense sau reclame individuale).
  • Integrare sistem de plata on-line (prin diferiti procesatori de plati).
  • Intrebari frecvente, Termeni si conditii etc.
  • Orice alt modul la cerere.

Avantajele unui magazin on-line pentru cumparator:

Avantajele magazinului online pentru proprietar:

La initierea unui astfel de proiect, IRDA Systems ofera o gama completa de servicii, astfel incat magazinul on-line sa fie sustinut de: campanii de promovare dar si de un site de prezentare al companiei.

Magazine on-line realizate